s

فروش اکانت های هکی بازی های ps4 - ردیابی رادیو چیست و آیا واقعا آینده بازی است؟

موضوعات
Category

ارشیو وبلاک
Archived blog

لينك هاي روزانه
Daily Links

کدهای اختصاصی
Code

کدهای اختصاصی
Site Statistics

» بازديد امروز : 163
» بازديد ديروز : 12
» افراد آنلاين : 1
» بازديد ماه : 256
» بازديد سال : 256
» بازديد کل : 256
» اعضا : 0
» مطالب : 5

ردیابی رادیو چیست و آیا واقعا آینده بازی است؟


تاریخ انتشار پست : 1398/1/16 بازدید : 0
اگر شما دو سال یا بیشتر در مورد اخبار بازی یا سخت افزار دنبال شده اید، بدون شک شنیده اید که یکی از رایج ترین کلیپ های موجود در صنعت، ردیابی اشعه است. بحث در مورد نحوه ردیابی اشعه نشان دهنده آینده تعویض بازی ps4 است و سخت افزار آینده قطعا نیاز به منابع اختصاصی برای اداره آن خواهد داشت (اگر تولید کنندگان سخت افزار می خواهند نسبت به آن باقی بمانند). اما ردیابی اشعه چیست، و حباب عظیم حیرت انگیز که به آرامی در اطراف آن گسترش می یابد، توجیه شده است؟
جهان نور و سایه
همانند هر تکنولوژی جدید مبتنی بر مصرف، ردیابی اشعه به طور جزئی با تمام کلمات کلیدی بازاریابی که از طرف افرادی که علاقه مند به فروش آن هستند، مبهوت می شود. حقیقت این است که ردیابی اشعه در واقع جدیدی نیست، این یک استودیوی فیلم تکنیک است که برای سال ها در جلوه های ویژه و انیمیشن به صحنه های نور استفاده می شود و بازتاب های مناسب از اشیاء دیجیتال را فعال می کند. به یاد داشته باشید دیدن آن کشتی های جنگی بیگانه منفجر شده در دود و آتش منعکس شده در کلاه ایمنی آهن در The Avengers؟ این رادیو رادیویی در محل کار است. تازه ترین وظیفه این نوع بازپخش در زمان واقعی است، که امکان بازی های ویدئویی برای رسیدن به پرواز را فراهم می کند، چه مدت طول می کشد تا هالیوود را برای روزهای کاری یا حتی چند هفته به انجام برسانند، با تکیه بر سخت افزار بسیار گران قیمت برای ردیابی اشعه برای صحنه های پیچیده با میلیون ها از پرتوهای فوتون های فردی. 
ردیابی Ray توسط شبیه سازی اشعه های نور و روش هایی که با اشیاء و سطوح تعامل دارند، کار می کند. این مدل چگونگی تأثیر رنگ بر روی یک برش را نشان می دهد. قبلا، نورپردازی در طی شبیه سازی، فرایند ترجمه مدل های چند ضلعی 3D به یک تصویر 2 بعدی ساخته شده از پیکسل، مورد پردازش قرار گرفت. اثرات نورپردازی عمدتا "جعلی بود"، با موتور مشخص می کند که چگونه منابع نور در یک صحنه به لحاظ نظری روی سطوح بر اساس قرار دادن و سایه انداختن / رنگ پیکسل های آن سطح به ترتیب تاثیر می گذارد. این کارآیی محاسباتی است، بنابراین نیازی به نوع سخت افزار مضحک قدرتمند و اختصاصی نیست که ردیابی اشعه به طور سنتی دارد، اما با تعدادی محدودیت همراه است.  
با ردیابی اشعه، توسعه دهندگان می توانند راه نور را در دنیای واقعی شبیه سازی کنند، چیزی که در راه حل های مبتنی بر راستر غیر ممکن است. این به این معنی است که صحنه ها طبیعی تر روشن و واقعی هستند، و همچنین به این معنی است که منابع نور یا اشیاء بازتابنده که بر روی صفحه نمایش ظاهر نمی شوند، می توانند در صحنه قابل رویت دقیق نمایان شوند. انفجار یک نارنجک خورشیدی هنوز هم می تواند دیده شود در بدنه فلزی براق یک تانک آبرامس به سمت شخصیت شما، به عنوان مثال، و سایه های بازیگران دیگر سربازان که در حال حاضر در قاب نمی تواند دقیق تر ارائه شده است. 
این احتمال وجود دارد که شما ابتدا از ردیابی اشعه (با وجود دیدن آن در فیلم های روی صفحه نمایش در سال ها) شنیدید که Nvidia شروع به پخش توانایی های ردیابی رادیوی کارت RTX 20 خود کرد. Nvidia سر و صدای زیادی در مورد اینکه چگونه هسته های RT نسل بعدی GPU ها را قادر می سازد برای اولین بار ردیابی اشعه واقعی زمان واقعی را به بازی های ویدئویی تبدیل کند. به طور عمده آن را به عنوان توهین به قیمت های بسیار بالایی کارت های جدید را توجیه کرد، اما این همه تهاجم بازار نیست - این نشان دهنده یک شگفت انگیز پیشرفت های فنی باور نکردنی بود، اجازه می دهد کامپیوتر های بازی های مدرن در زمان واقعی انجام چند استودیو هالیوود چند دستورات بزرگتر
پذیرش کارت های سری 20 با هم مخلوط شده اند و فروش شفاف بوده است، اما شاید مهمتر از آن، تسلط Nvidia بر ردیابی رادیوهای رادیویی در بازی ها شروع به لغزش کرده است. تعدادی از بلوک های شکاری وجود دارد که اولین و مهمترین آنها چندین بازی در حال حاضر پشتیبانی از ردیابی اشعه است و چگونگی آن، حتی در آن عناوین که باعث می شود اثر برجسته، بلافاصله قابل توجه بر روی گرافیک و ارائه. البته این امر به عنوان یک تعجب بزرگ اتفاق نمی افتد - بسیاری از تکنولوژی های گرافیکی جدید مانند ریزنسور HDR اخیر، زمان زیادی را به درستی برداشته و اجرا می کنند، اما به نظر می رسد که Nvidia کمی بیش از پیش از منحنی و منجر به از دست دادن ردیابی ردیابی خود را در موقت آغاز شده است.
اولا خبرهایی بود که کارتهای RTX برای ردیابی اشعه لازم نبود، همانطور که در نسخه ی نمایشی CryEngine نشان داده شد . پس از آن، انویدیا خود اعلام کرد که از خط GTX با تکنولوژی تورینگ استفاده می کند، اما بدون سخت افزار مخصوص ردیابی اشعه ماوراء بنفش، و در نهایت پشتیبانی از تراشه های کارت گرافیک GTX از طریق به روز رسانی درایور. در حال حاضر، شایعات به طور گسترده ای منتشر شده است که AMD به زودی شروع به ساخت کارت های خود را با پشتیبانی از ردیابی فورا اختصاصیکه می تواند خط RTX را از لحاظ عملکرد مطابقت دهد یا از آن عبور کند. با توجه به این که AMD در حال کار با نسل بعدی کنسول های سونی و مایکروسافت است (به احتمال زیاد نسخه های گسسته و مجانی معماری Navi خود را ارائه می دهد)، تراشه های AMD به زودی از سخت افزار اختصاصی برای پشتیبانی از ردیابی اشباع استفاده می کنند؛ به این معنی نسل بعدی کنسول نیز پریدن بر روی تیراندازی RT.  
دسته :
برچست ها :
نظرات
نظرات مرتبط با این پست
نام :
ایمیل :
وب سايت :
کد تاييد :        
متن دیدگاه :

تمامی حقوق برای نویسنده محفوظ میباشد